ГЕОГРАФИЯ СТАНДАРТЫ СОДЕРЖАНИЯ УЧЕБНЫХ ПРОГРАММ С ТОЧКИ ЗРЕНИЯ ИЗУЧЕНИЯ И АНАЛИЗА ДЕЙСТВУЮЩИХ ЛИНИЙ
O.K.Aльхасов, Н.С.Сейфуллаева
Аннотация. В статье речь идёт о проблемах, возникающих в стандартах Куррикулума предмета географии и о способах их преодоления, о важности правильного анализа содержательных стандартов, о сути принадлежности компонентов знаний подстандартов к различным категориям, о принятых в географическом куррикулуме линиях деятельности, об анализе подстандартов с точки зрения деятельностей, предусмотренных для 6-го и 11-го классов.
ЛИТЕРАТУРА
1.Cenni L.Stil, Kurtis S.Meredit və Çarlz Templ. «Dərsin planlaşdırılması və qiymətləndirilmə». VI kitab. Açıq cəmiyyət İnstitutu. Yeni Nəsil. Bakı, 2000. 50 səh.
- F.Şorn, V.Kallahan, V.Briller, F.Paykoç və başqaları. «Fəal təlim». Təlimatçılar və müəllimlər üçün vəsait. Təhsilin İnkişaf Mərkəzi. Yeni Nəsil, Bakı, 2003.
- N.S.Seyfullayeva, İ.F.Rakçiyeva, Y.Ə.Şabanova. “Coğrafiya”. VI sinif. Müəllim üçün vəsait. 160 səh. Bakı nəşriyyatı, 2013.
- Y.Ə.Qəribov, N.S.Seyfullayeva, Ş.H.Hümbətova, Y.Ə.Şabanova, T.C.İsmaylova. “Coğrafiya”, VII sinif. Müəllim üçün vəsait. 140 səh. Bakı nəşriyyatı, 2013.
- Z.Veysova, Coğrafiya fənni üzrə təlimçilər üçün vəsait. 150 səh.“İnkişaf” elmi mərkəzi. 2014.
- A.Y.Süleymanova, Təhsilin əsasları. 388 səh . “Təhsil” nəşriyyatı. Bakı 2015.
- Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Kurikulum Portalı, www.Kurikulum.az.