ANALYSIS OF “CONTENT LINES” IN GEOGRAPHY CURRICULUM OF MIDDLE AND HIGH SCHOOL
O.K.Alkhasov, N.S.Seyfullaeva
Abstract. In presented article, authors analyzed the content of Geography curriculum, education standards and interrelation between sub-standards and different categories of knowledge. Sub-standards are reviewed in connection and comparison with learning activities offered for 6th and 11th grades. The problems appeared in the process of teaching-learning geography in school are discussed, and the different solution of possible problems are offered.
REFERENCES
1.Cenni L.Stil, Kurtis S.Meredit və Çarlz Templ. «Dərsin planlaşdırılması və qiymətləndirilmə». VI kitab. Açıq cəmiyyət İnstitutu. Yeni Nəsil. Bakı, 2000. 50 səh.
- F.Şorn, V.Kallahan, V.Briller, F.Paykoç və başqaları. «Fəal təlim». Təlimatçılar və müəllimlər üçün vəsait. Təhsilin İnkişaf Mərkəzi. Yeni Nəsil, Bakı, 2003.
- N.S.Seyfullayeva, İ.F.Rakçiyeva, Y.Ə.Şabanova. “Coğrafiya”. VI sinif. Müəllim üçün vəsait. 160 səh. Bakı nəşriyyatı, 2013.
- Y.Ə.Qəribov, N.S.Seyfullayeva, Ş.H.Hümbətova, Y.Ə.Şabanova, T.C.İsmaylova. “Coğrafiya”, VII sinif. Müəllim üçün vəsait. 140 səh. Bakı nəşriyyatı, 2013.
- Z.Veysova, Coğrafiya fənni üzrə təlimçilər üçün vəsait. 150 səh.“İnkişaf” elmi mərkəzi. 2014.
- A.Y.Süleymanova, Təhsilin əsasları. 388 səh . “Təhsil” nəşriyyatı. Bakı 2015.
- Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Kurikulum Portalı, www.Kurikulum.az.